1. 1. daiş û serjêkirin û hovîtî û nizam çik |
|
03.04.2016 02:10 |
roza
|
2. Carba dibêjin madem îslam heq e ê wî demê çima bisilman paşdemayîne? Yên ku vî dibêjin ji vî ayetê bê xeberin "heya ku civatek xwe rast û dûrûst neke em jî wa rast û dûrûst nakin". Tabî mirov heya siharê qala van ayetan bike dîsa jî xwe re hecetek dibînin lewra dilkevir bûye û quretî heya xwîna wan de hûkma xwe danîye. |
|
03.04.2016 02:26 |
azad30
|
3. Carna em henekan dikin, lê bawer bikin ( belê ji vî re jî * ) qet armanca me ya " piçuk dîtin," bi qewlê tirkan " dalga geçmek" nîn e. Û ez ji ciwaniya xwe dizanim dilê misilman ji henekên wisa dimîne. Lê bi rastî jî qet armanca kesekî jî wisa nîn e. Henek filan jî ji ber samîmîyeta vê ortamê ne. |
|
03.04.2016 02:44 ~02:45 |
endazyar
|
4. Di îslamê de afirandina însanan wek teorîya geşedanê (tekamûl teorîsi) tê qebul kirin yanî li gorî îslamê însan li gorî dewr û zemana diguherin mêjîyê wan pergala jîyana wan digûhere û geş dibe ji ber vê yekê jî rê û rêzîkên her pêxemberê jî hinek cûda ne anjî hinek firehtir in . îca piştî ku hz muhemmed emrê xwedê kir bi hebûna hedîsekê em dizanin ku di her sedsalekê de (ji ber ku pêxember êdî nayên) mûceddîd ek tê ka ev kîne û karê wan çîye em hinek behsa wan bikin. Ev mûceddît tiştek ji dînê zêde anjî kêm nakin li gorî dewr û zemana ji ber pêdîvîyên çax û zemana di nav qur'an û sûnneta sehîh de dermanan digerin ji bo pirsgirêkên hevçax çareserîya pêşnîyar dikin (bnr: mele seîdê kurdî) |
|
03.04.2016 02:59 |
azad30
|
5. (bnr: ger însan ji meymûnan hatibin meymûnên aniha dijîn çima hene)* |
|
03.04.2016 12:54 |
ferhenga şikestî
|
6. argumanên ku teoriya werarê nahewîne û nikare bihewîne jî. |
|
03.04.2016 21:55 ~21:55 |
simurg56
|
7. ger xwedê hebe çima me nabîne?, çima ji zilmêre bêdenge? piştî ku xwedê zanibû ezê werim li tirşikê jê xeberdim û herim cehlimê.. xwedê jê razî çima riya min û xwe hewqas dur dike? ..... |
|
04.04.2016 01:22 |
shorbevan
|
pelûl [1] |
|
tirşik translate [3] |
|
kerguh [3] |
|
pelûl [1] |
|
pelûl [1] |