Kategoriyan hilbijêre;

Tenê yên kurdî?:

Pêşîn yên:

Agahî: dema 2 an jî zêdetir kategorî hatin hilbijartin, bila mijar wan hemû kategoriyênku te bijartine, bihewîne an hema tenê yek ji wan kategoriyan bihewîne jî bes e?
Hemû an hema kîjan be:


37 mijar û 59 peyam
python - tirşik
python
(3) (0) (1)
di mijarê de bigere

1. zimanekî bernemaziyê yê payebilind e. Di sala 1990'i ji hêla Guido van Rossum ve hatiye destpê kirin.Python navê xwe ne ji cûreyekî marî ji koma komediyê a ingilîz Monty Python standiye. Taybetiya pythonê hesanbûn herikbariya sîntaksên wê ne.
Nimûne:

java
public class silav {

public static void main(String[] args) {

System.out.println("Silav!");
}

}

c#
class silav
{
static void Main()
{
System.Console.WriteLine("Silav!");
}
}

python
print("Silav!")


Bi pythonê hûn dikarin. Bernamesaziya soketê, andorîdê(Kivy), webê (Django)û hwd. bikin
Niha python 2x û python 3x her du jî tê bikaranîn lê ya nû û pêşvetir a 3'yê ye.



09.01.2017 21:34 ~21:39 | cekdar

2. nivîsandin û syntaxa wi gelek hov e.
Lê bi xêra processorên nû dixebite. Lê disa di projeyên mezin ên bi wi hatiye bernamekirin, gelek hêdî ne.

c++ 400 car zûtir e.



25.05.2021 19:08 ~21:55 | heval.js

3. Python, di navbera zimanan de, wekî zimanekî programmingê, ji bo avakirina software û çalakiyên din ên komputerî ve tê bikar anîn. Python di sala 1991-an de, ji aliyê Guido van Rossum ve hatiye avakirin û tê bikar anîn ji bo komputer, mobile û embedded systems. Python wekî zimanekî programmingê, xwe bi hêsanî tîne û bi rêya xwe, hûn dikarin li ser heman code-ê, di çavkaniyên cuda de, li heman zemanekê kar bikin.

Li gorî aliyê van Rossum, Python pêşniyara xwe ya sereke li ser "kemikî û bernameyekî" e, bi rêya hêsanî û bernameyên cuda yên berfireh, ji bo çalakiyên di navbera cil û berganên programming de, pêşkêşî bikin.

Python, ji bo zêdebûna xwe ya şûnde û platform-independent-ê, ji bo nîqaşên pîşesaziya cuda û berhemên komputerî yên cuda, di heman demê de, wekî zimanekî scripting û a general-purpose programmingê tê bikar anîn. Python, di mijarên cuda de, li ser artificial intelligence (AI), data science, web development, network programming û game development, bi kar tîne. Bi hêsanî û berfirehî, Python di navbera hinek zimanan de, wekî zimana programming-ê, zimana web û zimana scientific computation-ê, tê bikar anîn.


Li piraniya sûkan, pirtûkxaneyên Python ji bo pêşkeftina bingehîn, nivîsandin û bikar anîn hene. Wekî ku ji bo pirtûkxaneyên Python, piraniya wan rasterast li pêş in. Di bin bandora dîtina Python de, gelek ji van pirtûkxaneyan hatine nivîsandin ku bijartinan bikin û çalakiyên fêrbûna makîneyê, lîstik, malper û dîtina komputerê bidin destpêkirin. Pirtûkxaneyên Python ên girîng ên di kategoriyên cihê yên ku li jor hatine destnîşan kirin:

~NumPy: NumPy wekî yek ji alîkarên baş ên çalakiyên zanistî û hilbijartinan di Python de hatîye pêşkêşkirin. Bi vê pirtûkxaneya Python re, xwedî derfet in ku hûn bi alîkarîya zanistên xwe ji bo lêgerîna daxwazên xwe, çavkaniyên analîz û hilbijartinên nû kar bikin.

~Pandas: Pandas ji bo lêgerîna û sererastkirina daxwazên zanistî, bi taybetî di hilbijartinê de, hêsan e. Bi vê pirtûkxaneya Python re, hûn dikarin ji bo analîzên sererast, lêgerîna hilbijartinan, û zanyariyên xweser û dinamîk bi kar bînin.

~Matplotlib: Matplotlib ji bo afirandina wêneyên cil û bergûzariya wan, pirtûkxaneyek girîng e. Bi vê pirtûkxaneya Python re, hûn dikarin di cîhên cuda de grafîk û wêneyên şemayî pêşkêşî bikin û ji bo hilbijartinên dinamîk ji bo lêgerîn û analîz bikar bînin.

~TensorFlow: TensorFlow, ji bo pêşketina karûbarên machine learning, ji bo çalakiyên hilbijartinê û neyînî yên ku di piraniya waran de bi kar tîne, wekî yek ji alîkarên baş ên Python e. Bi vê pirtûkxaneya Python re, hûn dikarin ji bo bikaranîna pêşketinên machine learning bi her awayî, wekî hilbijartinên beşdar, hilbijartinên nû, û pêşketinên lêgerînê pêşkêşî bikin.

~Keras: Keras, wekî yek ji alîkarên baş ên machine learning, di Python de hatîye pêşkêşkirin. Bi vê pirtûkxaneya Python re, hûn dikarin ji bo pêşketinên machine learning bi kar bînin û bi rêya wê, hûn dikarin ji bo çalakiyên hilbijartinê û deep learning vekirî, modêlan pêşkeşînin û hilbijêrin.

~PyTorch: PyTorch, ji bo afirandina û pêşketina modêlan deep learning, wekî yek ji alîkarên baş ên Python e. Bi vê pirtûkxaneya Python re, hûn dikarin ji bo pêşketinên machine learning û deep learning bi kar bînin, û hûn dikarin ji bo afirandina modêlan xwedî bandor û bandorî pêşkêşînin.

~SciPy: SciPy, ji bo çalakiyên zanistî û pêşketinên sererast, di Python de hatîye pêşkêşkirin. Bi vê pirtûkxaneya Python re, hûn dikarin ji bo analîzên hilbijartin, lêgerîna daxwazên zanistî, û çavkaniyên hilbijartinê bi kar bînin.

~NLTK: NLTK wekî yek ji alîkarên baş ên nivîsandinê û zimanê dîrokî, ji bo çalakiyên xwendin û zimanî yên bi Python re hatîye pêşkêşkirin. Bi vê pirtûkxaneya Python re, hûn dikarin ji bo lêgerîna zimanî, analîzên zimanî, û zanistên zimanî bi kar bînin.

~OpenCV: OpenCV, ji bo çalakiyên hilbijartin û computer vision, ji bo afirandina û pêşketina hilbijartinên zanistî û pêşketinên computer vision bi kar tîne. Bi vê pirtûkxaneya Python re, hûn dikarin ji bo hilbijartinên çavkaniyê, afirandina vênekên zanistî, û analîzên hilbijartinê bi kar bînin

~Django: framework-ê bazirganî yê Python e û bi rêya vê pirtûkxaneyê, hûn dikarin avakirina malperên web bi rêya Python û database pêşkêşî bikin. Ji bo pêşkêşkirina sazkirinên xwe, Django bi hêsanî bi kar tîne û bikarhênerên ku dixwazin lêgerîna di navbera datayên xwe de bikar bînin, çalakiyên server-side bi kar tînin. Django bi rêya model-view-controller (MVC) pattern, bi kar tîne û ji bo rêxistinkirina lêgerîna datayên website-ên bilind, framework-ê yek ji hêla herî sereke ye.

~Pygame: di navbera Python û video game development de pêşkêş dike. Bi rêya vê pirtûkxaneyê, hûn dikarin lîstikên video game bihêzin, animation û graphics jî pêşkêşî bikin. Pygame, pêdivî ye ku hûn bi dirêjî Python û programming bifikirin, lê di avahiyên video game de jî xwe bi kar bînin. Ji bo rêxistinkirina lîstikên video game bi rêya Python û Pygame, hûn dikarin hinek çavkaniyên programming û graphics yên mînaka sprite, collision detection, û game physics bikar bînin.


nimûneyek koda python-ê:

malper= str(input("malpera weya bijare çi ye? : "))
print(malper + " çiye law? tirsik.net çêtir e, ehmeq.")



25.02.2023 10:51 | horhorik

4. Em ê gelek zêdetir jê bibihêzin bi saya AIê van deman.



18.09.2023 05:18 | cuneicoder

dengdanên dawîn (yên din..)
nivîskarên ku tirşikê diterikînin [1]
Herhal bêhna wan teng dibe, tiştek balkêş di tirşikê da nabînin ji ber...
pulmoner embolî [1]
Di damarên pişikê de hebûna embolîyê ye. Trombûs Herî zêde ...
dêr miryem/manastira hogots'ê/hogots monastery [1]
Dêreke dîrokî ye, dema çêkirina wê bi texmînî sedsala şeşemîn e lê Piş...
taybetmendiyên jinên faris ên li tirkiyeyê [1]
(bnr: botoks) (bnr: li nîveka rêyan da rêzbûn û wisa meşiyan) (bnr: ...
warê stranan [1]
Weke berdewama qonaxa nû ya projeyên ji bo meyla hilberandina naveroka...
belki ev jî bala te bikişînin
» python

Kategoriyên mijarê:: teknoloji teknoloji teknoloji
nivîskarên ku li vê mijarê nivîsîne


sitemap
reklamokên beredayî