Kategoriyan hilbijêre;

Tenê yên kurdî?:

Pêşîn yên:

Agahî: dema 2 an jî zêdetir kategorî hatin hilbijartin, bila mijar wan hemû kategoriyênku te bijartine, bihewîne an hema tenê yek ji wan kategoriyan bihewîne jî bes e?
Hemû an hema kîjan be:


8 mijar û 11 peyam
jin û seks - tirşik
jin û seks
(4) (12) (1)
di mijarê de bigere

1. Madem kî jinekê ev mijar vekiriye bila hevalên jin jî hewl bidin ku hin tiştan binivîsin. (bnr: yekîtiya nivîskarên jin yên tirşikê)

Dema ku mijar dibe seks an jî hevşabûn tu nikarî wisa bi hêsanî ji nav derkeve. Erê rast e tu dikarî bi herkesî re hevşabibe, ewqas jî zehmet nîn e. Lê mesele ev e ku wê kêlîkê tu çiqas bextewar î? An jî dema ku te pişta xwe mêzand tu ye poşman bibî?

Ger hevşabûn bi hezkiriyê te re be değmeyin keyfinize. Tu dikarî wê kêlîkê bixwaze bimre filan ji wê kêfxweşiye yanî. Lê mesela herî muhim ev e ku divê jinik jî vala bibe.

Û ger ji min we re pirsin ya herî xweş piştî hevşabûnê xewa bi xoşewîst re ye (:



15.04.2016 00:23 | bêvila nazmîkirik

2. Mijareke ku li rojhilata navîn, bi taybetî jî di nav gelê kurd de derbarê wê de axaftin tişteke zêde asayî nîne. Lê hemîn sergijik ev mijar vekiriye û bi dilekî rihet fikrên xwe diyar kiriye û hemîn tirşik jî cîhê azadî û demokrasiyê ye em jî fikrên xwe bêjin. Ji dil tev hemû gotinên jor yên sergijik dibim, bi ya min hemû gotinên wê rast in, lê mixabin kêm in.



Bi ya min rojhilata navîn, dojeha dinyê ye. Ne tenê ji bo jinan; ji bo mêran, ji bo kal û pîran, ji bo zarokan yanê ji bo hemû mirovahiyê. Jixwe li rojhilata navîn ji dayik bûn tenê serê xwe nîşana bexteke xirab e. liv ir pirsgirêk ya jinan tenê nîne, îxlalên mafên mirovan, îxlalên mafên zarokan, îşkence, cûdakerî, ji însaniyetê derketin, recm, îdam, kuştin, mirin û hwd çi bêjî heye. Lê ya ecêb, ev dojeh jixwe destê însanên ku li wir dijîn ve hatiye ava kirin. Yanê hemû ev xirabiyan jin, mêr tev afirandeya zîhniyeta wê civatê ye. Mêr an jin ferq nake, zîhniyet genî bûye. Yanê ev der jixwe cîhê însaniyetê nîne.



Helbet divê em bi rihetî derbarê jin û seks de biaxifin, jixwe bi vî avayî pirsgirêkên jinan yên bên çareserkirin. Lê ev der cîheke wisa ye ku pirsigirêkan her çiqas tevlihev be çareserî jî ew qas tevlihev e. lê ye herî girîng meseleya berpirsyaran jî ew qas tevlihev e. wekî mînak: berpirsyarê îstismara jinan ya zayendî, mêr tenê nînin. berpirsyar mêrin, jinin, dayikin, bavin, kevneşopin, olin yanê hemû endamên civatê berpirsyar in. Bi kurtasî sîstema habûna civatên rojhilata navîn di kokê de pûç e.



wê rojê min bihîst ku kujerê özgecanê suphi altındöken di girtîgehê de hatiye kuştin. Ya ecêb jî ew bû ku ew civata ku Suphi altindöken di nav wan de derketiye, laşê wî qebûl nekirine ku dayika wî laşê kurê xwe binax bike. Dayika suphî altindöken wiha digot: Suphi di nav we de derketiye. Çi nebaşiyên wî hebûn we hînî wî kir. Yanê bi gotineke din ve suphi neynika we ye, neynika civata we ye.

Her çi be, zêde dirêj nekim. Ji bo rojhilata navîn mirov nikare meseleya jinan xwe serî xwe tenê hilde dest. Pirsgirêk yek nîne, dudo nîne. Hemû jî bi hev re girêdayî ne. Bi nêrîne Nietzsche ve; divê ew civat di kokê de hilweşe û ji nû ve ava bibe.



15.04.2016 16:00 | nazim tolhildan

3. jinên meriv dikare wan kategorîze bike, hinek ji wan eyvdikin, hinek ji wan eyvê dikin teyivê.. hinek ji wan jî ez nizanim dikebin kîjan kategorîyê * ku carek qul dibin edî kesnikare pêşî li wan bigre destê xwe bidin ser quzê wan jî ewê di nava pêçîkade di xwede rakin *, hinek jiwan tu dibêjî qey agir di wandane gumgumek rihet li ser q..uzê wan dikele dibe ev jî eynî kategorîyê bin* evjî dide nîşandan ku zewq distînin her çiqas serê ewil şerm bikin jî paşê ew şerm kêm dibe kî dibînin berî ser xwe didin û îhtimala nexweşînan jî heye.. jiber wî dibe ku bekaret mûhim bê dîtin , hetanî dikaribin xwe qul nekin dema kesek carek qul bû ew qul bi qulbûnê nase wekî gêrdûnê herdiçe fireh dibe hûn min fehm dikin newsa *, piştî edetek wisa heye divê qîz bekareta xwe bi parêzin neyên xapandin xwe ji qîzantîde nexînin bira pak û paqijbin(ji xweyê xwe yê bê diranre..) kes bizorê nikare gû kî bixwe(tecavuzî netêde)... û xwe nekin binê herkesî di serîda jî ji shorbevan dûrbin, durve di kera ne ne*



herwiha serê xwe bi kategorîzekirina wanre ne eşînin tev yekin keçikên, qîzin, jinin ligorî şert û merca taybetîyên wanî eynî diguherin *





hişyarî: ez sed-du sed carê bitenê lêborîn dixwazim jiber min gelek bê edevîya kir lê ez qebûl nakim ku ez bê edevim..* îtîraf dikim di jiyana rastîde wisa nikarim bê edevîya bikim mixabin * mala tirşikê ava..





16.04.2016 00:59 ~01:02 | shorbevan

4. Heya ku însanên wek shorbevan hebîn, ev problem çareser nabe...

Di dil xwe de bi namûs in lê li derva mozeke mê jî bibînin gilêsa wan têt devê wan.

Xwişk û dê û xwarziyên wan namûs in, qîza cîran bênamûs.. neyse lo nikarim yeko yeko qal bikim. Bêhna min teng e bi ser de jî wexta rastî çomarên wek shorbevan têm bêtir ditengijim...



16.04.2016 14:45 | ferhenga şikestî

dengdanên dawîn (yên din..)
pelûl [1]
Diranê feqîran di pelûlê da dişike....
tirşik translate [3]
Mirmirokî:kekremsî Mêrokî:erkeksî Mîrovokî, merivokî: însansi Tirş...
kerguh [3]
Ajalekî şêrîn e Ji bo "taybetmendiyên" wan gotine kerguh. Gu...
pelûl [1]
Ez pir jê hez dikim li jor nivîskar gotiye xwarin û şêraniya pîr û ka...
pelûl [1]
şêranîya ku bi ard-arvan û av û şekir çêdibe. kesê bixwaze kare ji dêl...
belki ev jî bala te bikişînin
» jina cezaya jineke din razandî
» seks

Kategoriyên mijarê:: cand
nivîskarên ku li vê mijarê nivîsîne


sitemap
reklamokên beredayî