Kategoriyan hilbijêre;

Tenê yên kurdî?:

Pêşîn yên:

Agahî: dema 2 an jî zêdetir kategorî hatin hilbijartin, bila mijar wan hemû kategoriyênku te bijartine, bihewîne an hema tenê yek ji wan kategoriyan bihewîne jî bes e?
Hemû an hema kîjan be:


10 mijar û 13 peyam
hermes - tirşik
hermes
(2) (0) (1)
di mijarê de bigere

1. Navê markayeka fransî ye. Tiştên cûrbecûr difroşe; Mobîlya, zînet, tûrik û libas.

Navê markeya wan û reklamên wan bi min pir xweş tên.

Here lînkê



18.11.2020 10:49 ~10:50 | cinorek

2. Berî 5 hezar salan li misrê Cildirûyek (terzî) bû. Misrî jê re dibêjin hermes tut, (bnr: yewnanî) dibêjin ermîs, trîsmegîste, (bnr: cihû) dibêjin honok, bi (bnr: erebî) jî navê wî hermes-ul-heramîse ye. li gor (bnr: quran)ê ew pêxemberê sêyemîn (bnr: idrîs) e ku piştî (bnr: adem) û (bnr: şît) hatye.

Di qisas-ul enbiya de wiha behsa wî hatye kirin:
Piştî hz. şît pêxemberi ji idrîs as. re hat. Ji wî re jî tenê 30 rûpel hate xwarê. Mirovê cara ewil bi pênûsê nivîsî û kiras dirûtîye ew e. Berî wî mirovan kevilê heywanan li xwe dikirin. Efsûna ezmanan ji idrîs re vebû. Paşê (bnr: xwedê) hêj ew sax hilkêşa ezman. Piştî idrîs vekêşa ezman mirov ji rêya rast derketin, peykeran hebandin.

Lê li gorî çavkaniyên yewnanî 42 berhemên wî hebûn. Bes evane winda bûne û bi rêya xwendevanên wî ramanên wî gihiştine roja me ku ew raman ronahî daye hemû pêlên ramanan.
Hermes dibêje mirov xwedayên bimirin, xweda mirovên nemir in .
gerdûnê wiha rave dike:
Di binê valahîya mezin de cihê mirinê cîhan heye, li herî jor jî cihê nemirinê stêrka keywan (zuhal/saturn) heye. Tevahîya sirra aqlê gerdûnê di stêrka keywanê de ye, qata heftê û ya dawî ye, li wir mirov dibe nemir.



18.11.2020 18:59 | hespêsor

3. Navê Hermes, ew navê ku nivîskarên yûnanistanî, li xwedayê misirî Thût (Thoth) kiriye. Wekî terzîyekî Misirî tê zanîn. Ew di nivîsên Misirî de, weke Thûtî derbas dibe û ew xwedayê zanînê ye. Di jiyana hizirî û piratîkî ya Misirê de, Thût weke dahênerê nivîsê, destpêkkarê bîrkariyê, hosteyê gotinên efsûnî, afrînerê axaftinên çalakiyên xwedayî û weke afrînerê gerdûnê tê dîtin. Yekem mirovê ku bi pênûsê nivîsandiye û cil dirûtine. Rêgezên bingehîn ên felsefe û ola hermetîkê çi ne? Li gorî tewriya hermetîk a gerdûnî, li jora gerdûnê û di qata ezman de, xwedayek mezin heye; ne bi çavan tê dîtin û ne bi aqil tê têgihiştin. Gerdûn bi giştî di bin kontrola wî de ye û di ser ezman û stêrkan re ye. Her wiha cîhana heyberî û her tiştî di nava xwe de digire. Mirov afirandiye û ev xweda bi aqil û zanînê tê naskirin. Hermetîkê, mirov dabeşî heft beşan kiriye û her beşek bi taybetiyên xwe, girêdayî remildankeke felekî ye. Mirov, ji laşekî heyberî û giyanekî paqij ku aqil jê der tê pêk tê. Ew her tim di nava nakokiyan de, bi daxwazên xwe re dijî, ew jî ji ber hebûna laş e. Ji bo dawîlêanîna van nakokiyan, Hermes, aqilê giştî xist navbera xweda û mirov, da ku rêya rast, bipejirîne. Di tewriya Hermetîkê de, mirov hebûneke ji heft astan, pêk tê:

1- Tenduristî 2- Hêza jiyanî 3- Hêza dil 4- Giyanê lawir 5- Giyanê pîroz 6- Giyanê Aqil 7- Giyanê xwedayî

Mirov çawa digihêje rastiyê? Ji bo rêwiyên Hermetîkê, armanca dawî gihiştina rastiyê ye. Ji
bo vê yekê jî perwerdeyek bi sê qonaxan pêk tê.
1- Perwerdekirina laş.
2- perwerdekirina giyanê lawirî.
3- Perwerdekirina giyanê mirovî.
Mirov, tenê piştî perwerdeya giyanê mirovî, dikare hêza gerdûnê ya ku nayê dîtin, baş nas bike û tê bigihêje û sûdê jê werbigire. Bi vê yekê, dikare derûniya xwe, kontirol bike û
bigihêje azadiya xwedayî.

Em dikarin bi hin rêgezan, hizira Heremetîkê, di heyîn û gerdûnê de, bidin diyarkirin:
Li gorî Hermetîkê, tenê bi aqil, mirov digihêje rastiyê û di nava hemû diyardeyan de, têkiliyek heye û ji hev nayên cudakirin. Hemû tişt di gerdûnê de, di nava liv û tevgerê de ne. Di navbera her tiştî de, hevsengiyek heye. Her wiha ji her sedemekê re encamek heye û ji her encamekê re jî sedemek heye. Ji her tiştî du zayend hene; ew jî nêr û mê ne û di her tiştî de dijberî jî heye. Bi giştî hizira felsefeyî li Misira kevin, di van xalan de diyar dibe:
1- Hizir: Bingeha hebûnê ye û xweda ew afirandiye.
2- Sinc: Misiriyan, cudahî xistiye navbera karê baş û nebaş. Bi karê baş, mirov bi ser dikeve û bi yê ne baş jî tê sizakirin.
3- Giyan namire: Di nerîna Mesriyan de, giyan namire û bi mirinê, dawî li laş tê. Misiriyan bawer dikirin ku dê careke din, giyan li laş vegere, ji ber vê yekê, dest bi mûmyakirina laşê mirovê mirî, kirin; da ku xerab nebe û piramîd ava kirine.

ji FELSEFE AMADEYÎ 2



20.05.2021 14:57 ~14:58 | sitî cp

dengdanên dawîn (yên din..)
tirşik translate [3]
Mirmirokî:kekremsî Mêrokî:erkeksî Mîrovokî, merivokî: însansi Tirş...
kerguh [3]
Ajalekî şêrîn e Ji bo "taybetmendiyên" wan gotine kerguh. Gu...
pelûl [1]
Ez pir jê hez dikim li jor nivîskar gotiye xwarin û şêraniya pîr û ka...
pelûl [1]
şêranîya ku bi ard-arvan û av û şekir çêdibe. kesê bixwaze kare ji dêl...
seyda perinçek [1]
Bavê wî cangorî ye di sala 1990î li gundekî qoserê şehîd ket. Dibê ku ...
belki ev jî bala te bikişînin
» hermes

Kategoriyên mijarê:: jiyan marka jiyan marka jiyan marka
nivîskarên ku li vê mijarê nivîsîne


sitemap
reklamokên beredayî