Tirşik - Profîl
tirşik-profîla endazer

profîla "endazer"


Peyamên nivîskar yên di vê mijara [nazim tolhildan] de;

134. min niha peyamek li jêr navê wî dît, hema xwudê stirandiye ;)

û min bêriya civata wî kiriye, çima nayê amedê û çima em civînekî ji bo xaitrê wî çênakin?



14.08.2016 17:28 | endazer

121. xwelîsero qene nikare li hêrsa xwe jî bibe xweyî..

nimûneyek baş e ji bo îradeya ku bi derewên biratiyê hatiye pasîfîzekirin..

peyama min a pêşiya vê ya li jêr vê mijarê tenê îronî bû, ez şûna wî de bûma, yekî belesebeb tekerê ereba min teqandibûya an hema zirar û xusarek biçûktir dabûya min, bi xwudê sê roj û sê şevan min ê çavdêrî li erebeyê kiribûya û yê bi qesta xirabiyê nêzikî erebeyê bibûya min ê kîrê hemû kerên kurdistanê berdabûya ser quzzê jina wan..



10.09.2015 17:09 | endazer

114. (bnr:azerî/74791) dijûn û heqaretên kesanedîtî li miletê azerî kiriye, ji ber çi? ji ber ku tekerê erebeya wî teqandine.. bi vî mantiqî heqê tirkan jî heye sibê heta êvarî dijûnan bikin kurdan, ji ber ku ciwanên kurd jî gelek caran li bajar û metropolên tirk erebe û dikanên wan dişewtînin..

ka li kû ma biratiya gelan, ortak vatan, demokratîk ulus nazim heval?! ma ne eyb e tu ji bo çend qurîş malê dinyayê hemû ferdên miletekî bi bênamûsiyê tohmetbar dikî?? *



09.09.2015 23:08 | endazer

96. dilê min ji kurmanciya wî dixele, ji xwe dema ez dibînim li jêr her peyameka xwe de binêrinên bi tirkî dide, û qaşo bi van binêrinan xelkê keys dike îcarî ruh ji min diçike! tu bêjî di nav peyamên wî de tişteke maqul û beraqil heye, ew jî nîne, di tirşikê de li hêviyê ye ku yek rexneyekî bîne ser öcalan an pkkê û ew jî bersivên ji qÛna xwe bide, ev çi qas e ez ê di tirşikê de dinivîsim min hêj nedîtiye li hemberî rexneyekî berevaniyeka maqul kirî..

di wêjeya kurdî de çend nivîskar hene ji ber ku bi tirkî tu bi ser nexistine hatine bi kurdî dinivîsin, ji xeynî wê kurdiya wan a kelî û rijî tu taybetiyeka wan nîne, nazim jî li ber dilê min yek ji wan nivîskaran e.. lê bila dilê xwe negire Û binivîse, ji kurdî re yên wekê nazim jî lazim in..



05.04.2015 03:36 | endazer

73. wextekî digotin ji xwe re yek dîtiye wê bizewice lê pêjn jê nehat.. me bi ser navê tirşik kompanyê xealata xwe û çelenga xwe ya kulîlkan amade kiribû de nazim bizewice em jî herin daweta wî çend parî tirşik bixwin, çavê xwe li keçikên spehî yên berzewac bigerînin, govendê bigerînin filan.. *



16.09.2014 16:36 | endazer

53. bi qasê ku ji vê (bnr:pablo picasso/36049) peyama wî jî dixweye û têderdikeve mûdawîm û mûbtelayekê hunerê ye.. bi rastî jî dema di tirşikê de liqayî canik û camêrên wiha heval û hogirê huner û hunermendan tême, ji kêfa erd lingê min nagire, hema namîne biper û bask nabim û nafirim.. *

li min bibore nazim, heta vî wextî min neheqî li te kiriye, ew mirovê ku pêşangehên pablo picassoyî bişopîne, tu xirabî jê çênabe, tu zirara û ziyana wî nagihe tu kesî.. *



22.04.2014 03:34 | endazer

46. mÛrebbiyeyê zilaman! *

rebb û mûrebbiye ji eynî koka rbyyê tên, terbiye jî heman kokê tê.. rebb navek ji navê xwudê ye ku li gorî eqaîda îslamê kêr nayê ku ji xeynî xwudê ji bo kes an tişteke din bê bikaranîn, û mûrebbiye jî ji bo mamoste û perwerdekarên zarokan tê bikaranîn.. *



09.04.2014 23:32 | endazer

39. (bnr: nazim tolhildan vs. abdullah tolhildan)



06.04.2014 01:06 | endazer

38. (bnr:/33518)

(bnr:endazer/33096)



henekên wî nahêjin qalibek sabûn, û vêca serde jî bi tirkî..



(bnr: bi tirkî fikirîn û bi tirkî gotin)



06.04.2014 00:58 | endazer

26. nivîskarê ku gotiye ez ê nikaribim bême civînê Û dîsa gotiye ji xwe bawer nakim cihê min di civînê de hebe..

camêr teqrîben 500 peyam tirşikandine heta niha û bi vê statîstîka xwe mirov dikare bêje ku top 10a tirşikê de ye, hedîseka pêxemberê îslamê muhemed pêxember heye dibêje, xwudê li suret û li mal Û milkê we nanêre li qelb û îş û emelên we dinêre.. tirşik jî li fikr û eqliyet û siyaset û îdeolojiya nivîskaran nanêre li peyam û naveroka peyamên wan dinêre..

ez dirêj nekim, min gelekî dixwest kerem bike bê û beşdarî civînê bibe..

ji ber ku rûyê peyvan sar e gelek caran mirov nikare di nivîsê de ya dilê xwe û ya aqilê xwe bi başî û bi timametî îfade bike.. ji xwe ji ber vê yekê civÎn û civatên bi vî awayî tên çêkirin û gerandin..

neyse min hêvî heye ku simurg56 devê xezîneya tirşikê veke û ji çend xal û nuqteyên dinyayê ji bo nivîskarên tirşikê ên ji amedê û ji kurdistanê dûr beşdarî newroz û civînê bibin, balafiran eyar bike..



08.03.2014 20:17 | endazer

21. nivîskarê ku hê û hê jî tir û das ji hev ferq nekiriye YE.. *



(bnr: tir li ku das li ku)

(bnr: îronî)

(bnr: qerÎne)

(bnr: Îma)



Tİrşik berî her tiştî cihê siyasetê ye li gorî min, çimkî ya ku rê li ber qadên din vedike an digire siyaset e..

rastî û heqîqet wekê tavê ye bi bêjingê nayê girtin û reşkirin û di nav herî û çiravê de jî bimîne wenda nabe, diçirise, diteyîse, diîse û her diîse heta ku yek bê ferq bike û ji nav heriyê rderxîne.

erê bi rastî keyfa min xweş dibe dema ku dibînin xeşîm û nezanek di nav cehl û nezaniya xwe de diperpite, dema ku dibînim êdî ezber û qalib û klîşeyên wî/wê jî têrê nakin, dema ku dibînim eger îqrar neke û nebêje jî bi rûyeke şermok rastiyê ferq dike û wê rastiyê di ser stûyê xwe re dibe..



23.02.2014 14:14 | endazer

19. nivîskarê ku nizane çi dibêje û nikare tir û dasê ji hev ferq bike..



min tu carî ji bo tu kesî -öcalan jî tê de- biwêja gû xwarinê bikar neaniye, te dî dibêjin baştirîn berevanî rabezîn yanî êrîşbirin e, evî camêrî jî ev stratejî daniye ber xwe, ji dêla ku rasterast îfadeya xwe bide anku xwe îfade bike û pirsa min jê kirî bibersivîne, bi neweyî û bêbextiyan êrîş dibe ser min..

eynî refleks û reaksiyon dema ku ulusal kanalê û rojnameya aydınlıkê zabit û vîdeoyên lêpirsîn û dadgehkirina öcalan ji bo raya giştî eşkerekirin, jî ji aliyê sempatîzanên apocî ve hatibû dayîn.. wek ma hûn nizanin ulusal kanal û aydınlık çi gÛ ye, zikê wan çi qasî ji kurdan diêşe filan, min hingî jî got dîsa dbêjim erê em zanin, lê em vê jî zanin û baş tê bîra me ku wextekî şêwirmend û aqilmendê öcalan ev kadro bî, yên bawer nake dikare arşîvên med tv û medya tv û özgür gündemê kontrol bike.. û kî ji bo çi armancî bikar bîne bila bikar bîne, heqîqet her eynî heqîqet e,..

min jê re got mûrîd û mûbtela ji ber ku heçî kesê ji xeynî kifşkirina heqîqetê û tesîskirina edaletê rê û rêbaz, siyaset û îdeolojî daniye ber xwe, nikare xwe ji sem-partî-zaniyê xilas bike.. çimkî ew rê û rêbaza ku daniye ber xwe çi qasî xelet jî be an xeletiyan jî bike, çi qasî ji rê derkeve û ji armanca xwe dûr bikeve jî, ew ruhê sempatîzaniyê nahêle û rê nade wan xeletî û rêşaşiyan bibîne, eger bibÎne jî di ser milê xwe re nabe ku behs bike, ji ber ku ew rêya li ber û ji ber bûye wesleyek ji ruh û kesayeta wî, heta ku wê rêyê rexne bike, divê pêşiyê meyl û tercîh û hilbijêrkên xwe bide ber pirsê û rexne bike.. tirk dibêjin kol kırılır yen içinde kalır eger mirov ne dilxwazê rastî û heqîqetan be, li hemberî her şaşî û xeletiyekî xwe dispêrin vê argûmantê, yanî tiştên di nav malê de diqewimin divê di nav malê de bimînin, yanî eger di nav malê de jin lêdanê bixwe divê neçe ji tu kesî re nebêje, yanî eger malxweyê malê qewadiyê bike û ji bo konfora qûna xwe namûsa jina xwe dane ber mezadê, divê neyê gotin, divê di nav malê de bimîne.. çima ji bo ku hîmên yekîtiya malê nehejke, ji bo ku stûna malê nekeve erdê.. hûn dibînin çi henekçî ne zarokên xelkê?

dibêje erê tiştên di vîdeoyan de dilê min êşandin, lê piraniya wan vîdeoyan montaj in, û dîsa dibêje em bêjin ku öcalan îtîrafçî ye, em ê çi bikin? û bi vîdeoyên montajkirî yên ahmet kaya dixwaze öcalan temyîz bike..

sempartîzanê herî fanatîk Û holîgan jî zane ku di wan vîdeoyan de bi qasê serê derziyê montaj nîne, öcalan roja ku xwe li ber taşeroniya mûteahîdiya dewleta tirk ku îhaleya şikandin û tepeserkirina îsyan û îtîraza tarîxî ya kurd grtibûye ser milê xwe, re kiriye, çi soz dabin ew sozên xwe dubare kirine..

eger öcalan îtîrafçî be, ku îtîrafçîyê mezintirÎn e, divê em ji xelkê re bêjin, binêrin kesê ku hûn li ser her gotineka wî derdikevin kolanan û singa xwe didin ber tang û top û sîlehên dewleta tirk, bedena xwe jê re didin ber êgir û mirinê, yekî taşeron û îtîrafçî ye.. bes e êdî hevsarê îrade û îdareya xwe nexin di dest tu kesî de, her 15ê sibatê dernekevin kolanan, nehêlin zarokên we keviran bavêjin panzêr û erebeyên polîsan û cezayên ji emrê xwe yê biçûk mezintir bixwin.. tu kesî di ser xwe re nebînin, bêyî pirs û bêyî hesab bi ya tu kesî nekin, guh nedin serok û rêberên feodalîteya modernîzekirî..



22.02.2014 17:25 | endazer

15. nivîskarê ku mereq dikim, wek semaptîzanekê pkkê û mûrîd û mûbtelayekê öcalan ji bo 06.02.2014 vîdeoya abdullah öcalan ya lêpirsînê çi difikire,??



21.02.2014 04:12 | endazer

7. nivîskarê ku hatiye ve.. cardî bi xêr hatiye..



wek muxalîfekî zimantûj û zimandirêj, an bi qewlê zero nalebar, dixwazim bêjim ku platformên bi vî rengî ji xwe ji bo muxalefetê ne, ew fikra ku dibêje, em hêj ne azad in, heta ku em azad nebin her rexneya were kirin dê di xêr û xizmeta dewleta tirk de be, derew û bêbextiyeke mezin e.. û ne ji xêrê re ye..

pêşiyên kurdan dibêjin, behr bi devê kûçikan heram nabe, rastî û heqîqet wekê behrê ne, tu çi qasî pê de birî û pê de bimîzî jî nalewite, necis nabe û ava wê tê vexwarin..

eger mirov ji rastiyên xwe û ji rastbûna xwe bawer be û piştrast be, xwe ji rexneyan, hetta ji reşkirinê nade aliyekî, çimkî çi qasî bi tohmet û îtham û argûmantên giran rabezî û êrîş bibî ser jî, dikare xwe biparêze û navê xwe ji rexne û reşkirin û îthm û tohmetan bişû..

û divê mirov hinekî objektîv be, nekeve xefka îdeolojî û siyasetê de, ez ê du navan bidim kemal burkay û hatip dicle.. herdu camêran jî kêm zêde ji bo doza kurdistanê kar û xebat kirine, li ber xwe dane, ji xwe û ji emrê xwe fedakarî kirine, belkî gelek derfet û delîveyên dinyewî qebûl nekiribin.. yek sirgûn bûye û yek jî di salên dirêj di hebsê de girtî maye.. yekî têra dolabekî pirtûkên bi kurdî û li ser kurd û kurdistanê nivîsandine û dane çapkirin û yekî jî di meclîsa tirk de meseleya kurdistanê aniye rojevê..

piştî van tecrûbeyên xwe yek li ser daweta dewleta tirk, vegeriya welatê xwe, ligel serokwezîr û bûrokratên hikûmeta akpê rûnişt, û ji aliyê pkkê û sempatîzanên pkkê ve wek xayîn û xwefiroş hate danasîn û lansekirin, tu nema jê re nehate gotin filan..

yê dî jî vê paşiyê ji hebsê mûlaqatek da rojnameya cumhuriyetê û tiştên zirecêb gotin, got, neheqî li oya eronatê hatiye kirin, got ilker paşa û çetin paşa divê werin berdan, got me ji mêj de ye, fikra dewleteka serbixwe avêjtiye çopê, yanî tiştên welê go eger ne hatip dicle lê xwelîsereke wek min muxalîf gotibûya, niha cih lê teng kiribûn, sitar û mehwar lê nedihêliştin..

tu eleqeya kemal burkay û xeynetî û xwefiroşiyê nîne, wekê her kurdekî navser hej popûlarîteyê dike, dixwaze ji aliyê xelkê ve were nasîn û hejêkirin, yanî dûeta ciwan haco ya ligel hülya avşarê û her du-sê albûmên wî yên vê taliyê çi bin, vegera kemal burkay û hevdîtinên wî yên ligel dewleta tirk jî eynî tişt e..

lê eger mirov ji pencere û perspektîva siyaset û îdeolojiyeka teng re li meseleyan binêre, hingî tiştinên ji mirov re edet, ji xelkê re dibin qibhet.. yanî dema mirov ji çavê pkkê li siyaseta kurdistanê binêre, normal e ku salih muslim here bexda û tehran û enqereyê û normal e ku öcalan ligel mîtê rûne lê têkiliyên barzanî û kemal burkay û mustefa cuma yên bi dewleta tirk re, ne siyaset e xiyanet e.. filan..



13.02.2014 05:34 | endazer