27. (bnr: problematîkên nivîskarên tirşikê) |
|
20.06.2014 20:52 |
ferhenga şikestî
|
23. ji kerema xwe re entryên xwe dirêj nekin(ez jî têde) heta ku min peyamên li jor xwend bêhna min çikiya:-) |
|
18.06.2014 22:21 |
ferhenga şikestî
|
18. hê jî bersivek nehatiye birêz tu behsa jiyana modern kiriye lê mebesta min ne ew bû yanî mesele pêşveçûn û paşvemayîn e. gelek xalên ecêb hene mesele di nava aborjîniyan de jî niximandin tune ye hemû tazî ne û kes jî tevlî kesê nake, ma ev tê wateya pêşvebûnê? |
|
18.06.2014 16:21 |
ferhenga şikestî
|
16. min di peyama xwe ya dawî de bersiva xala duyem a peyama kekê mazlum dabû lê nizanim an zehmet nekiriye nexwandiye yan jî bersivek peyda nekiriye. . |
|
18.06.2014 15:47 |
ferhenga şikestî
|
9. Dema pênasên têgehan şolî û nezalal bin jixwe gengeşî jî ji bo her du aliyan jî hewldaneke vala dibe ji ber ku em hê li ser çi û bi kîjan tarîfan dipeyivin ne diyar in. mesela tiştên ku ez ji paşdemayînê fêm dikim û tiştên ku yekê/a din ji paşdemayînê fêm dike, dibe ku cuda be. lewma jî pêwist e ku em têgihîştin û fêmkirina xwe rave bikin piştre bikevin qirika hevudu. |
|
17.06.2014 18:42 |
ferhenga şikestî
|
6. di kurdistanê de hê jî li hemberê jinan şîddet heye û bi awayekî tund! dema ku jin di bin bandora mêran de binpê bibin, tê wateya -nemirovbûnê? ji bo xwedê kenîna qeşmeran li xwe neyênin. dema rewşen bedirxan ala kurdistanê di îngîlîstanê de daçikandibû, serokê we hê nehatibû dinê, dema leyla qasim operasyoneke dîrokî li îranî pêk anîbû serokê we hê zarok bû, û niha jî pêşmergeyên jin li hemberê îdîşê têdikoşin çima ew ne mirov in? an jî asta wan asta hovanan e? kurdistan bi tenê ji bdp'yiyan pêk nayê 40 mîlyon in û ji xeynî çend hezar xebatkarên bdp'yê tu car bandora ocalan li ser jinan nebûye. ma jixwe hem mêr û hem jin 'ji wî fêm nakin' ku vêca çawa biguherin? û guherîna jinan ne tenê berhema wî ye kaka, dinê diguhere dinê ezxulam. 30 sal berê başur wisa bû? çima li wir jî ocalan guherand? |
|
17.06.2014 16:28 |
ferhenga şikestî
|
5. pirsên xwe ji bîr mekin dema hûn mirin hûn ê yekser yanî dîrect ji xwedê bipirsin, ew senarîstek qenc e wê bersiva pirsên we bide:-) |
|
17.06.2014 16:07 |
ferhenga şikestî
|
2. belê rast e dîn ji bo ola îslamê zagon û hukmên sereke û bingehîn e, heta vir tu pirsgirêk tune ye. di qur'anê de ez hê pêrgî rê nîşandana fikirînê ya ji bo mirovan nehatim. bi tenê nêteke pak û paqij heye ku ji bo mirovan pêşniyaz dike û dixwaze. yanî nabêje bavê xwe wisa bifikire û diya xwe weha bifikire û niza hevalê xwe wilo bifikire. niza vêya bifikire lê wêya nefikire falan û bewan. Quran dibêje bifikirin bigerin bipirsin bikolin têgeha 'eşhedû' heye li gorî alimên ku min xwendine di vir de xwedê dixwaze bêje ku bi awayekî jiberkirî yanî ezbere nejîn nebêjin min bawerî anî, bixwînin û bi xwendinê, min mantiqa xwe baweriya xwe ji xwedê û quranê bînin. quran teşwîq dike ku xalidên xwedê bila bifikirin. dema Aristo dibêje bifikirin dibe felsefe û otantîk dibe, lê dema quran dibêje bifikirin vêca jî dibêjin çima tevlî me dibe? |
|
17.06.2014 15:49 |
ferhenga şikestî
|